søndag 27. februar 2011

Da er enda en dag gått forbi, og helgen er godt i gang. Hvor blir dagene av? De raser avgåre......Skulle ønske at tiden kunne stoppe opp litt slik at jeg kunne fått gjordt alt det jeg hadde tenkt å gjøre i helgen. Men men, det er det desverre ikke mulig å få til. :(
Men jeg får se om jeg kan få ryddet hobbyrommet mitt nede i kjelleren (i morra, søndag, eller det blir jo på en måte i dag da), etter litt søvn. Det rommet ser altså ikke ut. Bokstavlig. Rene kaoset er det. Men jeg må vel bare stålfeste meg å hoppe ut i det, kan vel ikke gjøre annet. Det er jo ikke noen andre som gidder å gjøre det for meg (og det er jo bare jeg som vet hvor alt har sin plass). 
Skal se om jeg får til å ta før og etter bilde, slik at dere kan få se hvor masse arbeid det er/jeg har fått gjordt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar