mandag 20. juni 2011

Mange og nye prosjekter på gang



 I`m back !! 
Jeg har nå vært litt stille i en periode ang når 
det gjelder hobby /strikking blogging.
Men nå er jeg her klar for å blogge strikkeprosjekter. 
( tror jeg da ). 
Har nå kommet i gang med noen prosjekter. 
Spørs om jeg får alle de jeg har begynt på ferdige 
til fristene jeg har satt for meg å få dem ferdige til da. 
Har vell kanskje litt høye forventninger til at dette skal jeg klare =p Haha.......
Who knows, kanskje jeg kan klare dem alle. Vi krysser fingrene og håper.
Har da nettopp strikket enda en naturhvit poncho /hals 
(ca tid som er brukt på den er litt mer enn en uke) Skal være en gave til en snill jente =p 
Men jeg får vel fortsette med strikkingen, så blogger jeg senere med bilde kanskje.


C`ya  !


2 kommentarer: