mandag 22. august 2011

Da var treningen offentsielt i gang =)

Som sagt så har jeg begynt å trene.
Trente i ca 1 1/2 time i dag, styrke og kondis. Er stolt av meg selv, dette klarer jeg jo fint. Hadde en veiledningstime i dag så jeg fikk hjelp med å stille inn apparatene slik de skal være under trening slik at jeg får litt utfordring men samtidig får en grei trening.

Etter treningen så var jeg å venninnen min (som jeg trener med) å vandret rundt på handlesenteret (som ligger ved treningssenteret), shoppet litt. Spiste en kjempegod rullekebab, hysj!, ikke den sunneste maten etter trening men men.....
Pratet og pratet, å som tiden for forbi......... så nå er det snart natta på oss begge to, trette og fornøyde.
Ny treningsrunde er vel rett rundt hjørnet tenker jeg.

2 kommentarer:

  1. Så bra =) eg har meldt meg inn på studio, men ikke kommet lenger enn det. har ligget syk i uken, så venter nok til neste uke å ser da =)
    begynner også i ny jobb neste uke, med opplæring og helgjobbing =)
    klemmer fra nord =)

    SvarSlett
  2. Det er da en start.
    Håper du er bedre.
    Lykke til med jobben.
    klemmer fra Bergen =)

    SvarSlett