torsdag 3. november 2011

1 uke hjemme alene og Candy på overnatting.... fult kjør

Denne uken er jeg hjemme alene, siden min kjære Kjell-Atle er på tur med en kamerat. Ikke det at jeg sier at jeg ikke savner han, noe jeg selvsagt gjør. Jeg har hatt hendene fulle med å rydde huset, vaske klær, vært på nesttun på møte. Og hatt min mor og søster på besøk (tirsdag), hvor vi lagde pizza og hadde muffins etterpå. Mmmm... (søsteren min er her denne uken, siden hun ikke vet om hun kommer ned hit til jul), og hun fikk julegavene med seg.


Og i går så fikk jeg Candy på besøk. Vi gikk kveldstur og sov godt i natt. Spiste god mat og slappet av i dag. Mens matmor var på jobb og på kurs, men hun kom å hentet Candy nå i kveld.
Men man kan vel si hun koser seg......

1 kommentar:

  1. Det var veldig koselig å være på besøk =)
    nå er jeg tilbake i Bodø ;) idag har vi regn og storm.. så tror vi skal holde oss innendørs ;)

    SvarSlett