mandag 18. juni 2012

I'm not far away, I'm just around the corner....

Se det er en stund siden jeg har blogget.... Hmm... Hva kan det ha seg mon tro..? 
Har holdt på med Mariusgenseren, den har tatt opp all tiden min men nå er jeg snart ferdig og da skal det komme et innlegg. 


Men jeg tenkte at jeg skulle legge ut en liste over
de sangene jeg hører på nå for tiden siden jeg var her inne. 

1:  Loreen - Euphoria 
2:  Flo Rida - Wild ones ( feat, Sia )
3:  Nightwish - Storytime 
4:  Nightwish - Over the hills and far away 
5:  Jennifer Lopez - Papi 
6:  Timberland - Morning after dark  ( feat Soshy, Nelly Furtado )
7:  Nicki Minaj - Fly  ( feat, Rihanna )
8:  Kelly Clarkson - Stronger
9:  David Guetta - Without you  ( feat, Usher )
10: Kat Deluna - Drop it low
11: Kat Deluna - Unstoppable
12: Kat Deluna -  Whine up ( feat Elephant man )
13: Kat Deluna - Run the show  ( feat, Busta Rhymes )
14: Gunslingers - Hiakktreff på Osterøy 
15: Gunslingers - Garasjefest

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til et innlegg om mariusgenseren :D
    Hvordan går det ellers?
    Vi kommer hjem i Juli ;) ca 17. tror eg ;) er dere hjemme da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mariusgenser innlegg kommer SNART. :)

      Ellers går det bare bra her.
      Har fått beiset terrassen. Koser oss i finværet. (de dagene vi får vel og merke) :P
      Og ja, jeg mener vi er hjemme da.

      Slett