søndag 18. mars 2012

Tørketrommel "Candy"

              Jeg har hatt lyst på en tørketrommel i noen år nå. Hadde en i vaskekjelleren der vi bodde før, men da delte vi en med hele blokken vi bodde, men da vi flyttet mistet vi den kan man vel si.
Og da jeg skulle ønske meg noe til bursdagen min i februar sa jeg enkelt å greit "en tørketrommel vil jeg ha". Og så snill som min kjære Kjell-Atle er, så sa han at det kunne jeg få, så da  var jakten i gang for å finne seg en.  Så kom det et tilbud på denne kjekke trømmelen her og vi slo til, men litt venting ble det (ca 3 uker), men i går kom beskjeden om at vi kunne komme å hente den og Kjell-Atle dro å hentet den i går. Men først nå fikk vi den på plass i kjelleren vår. Så nå er det bare å fått lest brukanvisningen og ta den i bruk. Gleder meg.

4 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har. :) Denne skal jeg følge med på. :) Håper du har det fint. :)

    SvarSlett
  2. Tørketrommel er Gull :D kunne ikke klart meg uten etter av vi anskaffet oss en ;)
    Ellers bra? hvordan går det med marius genseren? :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tørketrommel er Gull.
      Mariusgenseren er på god vei. er ferdig med bolen, før mønsterstrikke. Har begynt på den ene armen.
      Og ellers alt bra her. :)

      Slett