fredag 16. mars 2012

Uka`s utflukter og påbegynte prosjekter

           Denne uka som har gått har jeg hatt litt av hvert på dagsplanen. Begunte forige fredag å strikke på en mariusgenser med rundt bærestykke (i alpakka), den blir lilla i forskjellige nyanser, har nå fått lilla dilla. hehe.....
skal legge ut bilde senere.
Og så var jeg ute hos en venninne av meg (my woekout buddy), dro ut til henne på onsdag, og da tok vi turen bort på trenings senteret, Sprek og Blid hvor vi fikk kjørt oss skikkelig.(overnattet hos venninna mi) Torsdagen var en daffe dag , rumpa godt nedi sofaen og striketøyet i fanget og små snacks på bordet....Mmm.... nam nam, kos. 
Og så i dag dro jeg hjem. Hjem til min kjære Kjell -Atle <3
Så nå i helgen har jeg tenkt meg å ta det helt slow (det blir nok strikking men utenom det ikke noe annet styr)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar