fredag 4. mars 2011

Meg &sport



Ikke at jeg er den som liker sport akuratt men i dag så slengte jeg meg ned på sofaen da jeg trengte en liten pause holder på nede på hobbyrommet mitt da vettu, blir jo sliten av å styre på der nede, i alt det rotet). Men for å komme tilbake til det jeg begynte på..... Hva var nå det igjen da? Å jo meg og sport. Jeg i sofaen, på med Tv`n og vips så var det 4x10km for menn på Tv. Jaja, tenkte jeg ikke noe spennende på Tv på denne tiden av døgnet. Så jeg satt der da vettu å så på og vet du hva? NORGE VANT! Jippi! Gull til Norge! Må si jeg satt å klamret meg fast da det var noen få km igjen ja. (Å jeg som ikke liker å se på sport engang, skiftet ikke kanal heller da jeg så at det var sport på Tv`v :) ).  Jeg er rar gitt.

4 kommentarer:

  1. Det var surprice at du holdt deg på en sportskanal mer en 5 sekunder, ja.Angret sikkert ikke på det da du datt rett inn en forrykende innspurt med Petter Nortug i teten.Hørte han fikk litt kritikk for usportslig opptreden like før han rundet målstreken.Får sikkert se mer til det i nyhetene ikveld. HEIA NORGE:))

    SvarSlett
  2. Pleier ikke å gå 5 sekunder engang :)
    Ja, HEIA NORGE!!

    SvarSlett
  3. Ja vettu. Eg har og begynt å se på ski. e jo kjempe spennende :D og så e jo Norge så god!

    SvarSlett
  4. Ja, Norge var (er) suverene i vm. 8 gull, 6 sølv, 6 bronse og noen gode plaseringer under pallen.
    Heia Norge! :D

    SvarSlett