søndag 6. mars 2011

Housecleaning! Ikke det gøyeste enn kan gjøre........

Min kjæer Kjell-Atle stakk en tur på hytten noen dager. Å jeg er da den som ser en mulighet til å rydde litt, å støvsuge, ta badet, skifte på sengen osv...... Ikke at det er noe av det gøyeste jeg vet men da har jeg muligheten til å flytte på alt jeg trenger å flytte på for å få ryddet det som skal ryddes osv. utenat ting lå overalt å i veien for Kjell-Atle.

      
Det var nærmere slik lista så ut               
mrn bare nesten.                                    

  
Er nå ferdig (heldigvis). Jeg hadde vel sett noe slik ut om Kjell-Atle hadde vært hjemme mens jeg tok huset.(uten smilet da, pluss a jeg ikke er en pinup pike - langt i fra)       
                                              
                                    
  In your dreams darling! :)  

Så når du kommer hjem kjære så BØR du bare like det jeg har gjordt. Ellers er det du som får ta det neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar