torsdag 17. mars 2011

Sitteunderlag fra lille søster Elisabeth.

Gode, varme og tykke sitteunderlag. Mine foreldre hadde fått 2 stk. av min søster Elisabeth til jul i fjor. Å jeg fikk selvfølgelig lyst på et par slike. Å her er de fikk hentelappen i går å i dag så hentet jeg pakken med dem oppi. Ble Så kjempe glad for disse. "Takk søs!!!" :)
Jeg spurte henne om jeg kunne legge dem ut, å hun sa som sagt ja. :)

Hun har laget dem med østlandsgarn, pinnenr 9, 3 tråder i slengen, 9-12 nøster totalt og selvfølgelig 60 ant. masker på pinnen.
Hun sa at hun kom til å bruke en evighet på dem men de kom da fort etter at jeg spurte henne. Så det gikk nok fortere enn hun trodde. (den travle førjulstida har skylda for de til mine/våre foreldre).
 Jaja, nok en gang: Tusen tusen takk Elisabeth. :)

1 kommentar: